Lider jag av brist på respekt?

Eller, egentligen vet jag inte om det är det som är det riktiga problemet. Det finns ett par personer i min omgivning som jag bara inte klarar av. Av en anledning, eller flera. Detta är alltså inga personer som finns i min umgängeskrets, och alltså inga som jag har speciellt mkt kontakt med. Men som jag ändå ser, och framförallt hör, flera gånger per dag.

Jag kommer på mig själv med att sucka, himla med ögonen, och bara allmänt se ner på dem. Och skäms ju samtidigt över att jag gör det, det är ingen som gjort mig något ont!

Jag vet inte, jag känner mig bara allmänt bitter just nu. Men förutom det så har jag haft en mycket bra samtal med min chef idag, så nu känns jobbsituationen lite bättre igen.

Jag har även insett att det är hög tid att gå till tandläkaren. För varje dag som går så får jag svårare och svårare att tugga, igår kunde jag inte ens tugga en banan. En banan är normalt sett inte svårtuggad. Ikväll är det middag på Svensson's med jobbet, undrar om man kan få be om att få mosad mat som bara är att svälja? (Fast hur gott är det på en skala.... urk på burk, bokstavligt talat).

Nu ska jag prata med våra härliga kunder. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag tror nog du ska åka till tandläkaren gumman! Det blir bara värre o värre ju längre du väntar :(

2010-10-15 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0