Tvångstankar och saker man inte vill höra.

Jag är känslig. Jag är kinkig, och känslig, och fullkomligt medveten om det. Det finns massor med saker som i mina ögon och öron är totalt illamående-framkallande (därmed inte sagt att det kan vara sånt jag ibland gör själv). Det kan även variera mellan vem som framkallar detta läte eller syn.

Jag har några exempel, jag har svårt att se eller höra för folk som...
... sitter och kliar sönder sår.
... klämmer finnar
... stoppar in hela fingrar i diverse kroppsöppningar (framförallt öron och näsa) och "rotar omkring".
... gör snorloskor. Eller som står och "drar in" så att det låter som de gör snorloskor. USCH!
... tuggar och smaskar med öppen mun, framför allt om man faktiskt ser geggan i munnen mittemot.
... knäcker fingrar och andra kroppsdelar!
... äldre män (som oftast även luktar gammal gubbe om man kommer för nära) som andas väldigt tungt och ljudligt.

Lite smått och gott. I know, jag är en fjant. Men det bjuder jag på.



I korthet:

- Det gick relativt bra hos tandläkaren. Jag bröt ihop, såklart, men jag överlevde.


- De ringde precis från ett jobb som jag sökt, och verkade rätt intresserade. Snabba ryck och jag ska eventuellt på intervju om 1,5 vecka.


- Det är fucked up att vara Modoit just nu. 12 perioder utan ett enda mål. Det är ju sinnessjukt illa.

- Någon massage blidde det inte igår, stackars S har tydligen gjort illa axeln. No fun! Krya på dig!

- Ser fram emot teamaktivitet imorn! Nöjeshallen med laserdome, rodeotjur, minigolf, fotbollssimulator-grej och nån skytte-simulator-grej. Sen två timmar i relaxen och avsluta med tacobuffé!

- Fortfarande lika taggad på att dansa. Det rycker i dansnerven!

- Idag kommer tjejen som ska provrida Pinnen... Det känns ju mindre bra... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0