Ännu en sån där lista...

Jag veeet att de är tråkiga, men jag kan inte låta bli!


Nämn något som gjorde dig glad igår: Det var mycket faktiskt, trevligt umgänge med goda vänner kan ju aldrig bli fel =)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Försökte sova
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Glee
Det sista du sa högt: Tack för idag, hejdå!
Det senaste någon sa till dig: Tack själv, hejdå!
Vad har du druckit idag: Vatten och cola
Vad var det senaste du åt: Öhh... en liten skiva älgkorv.
Vad var det senaste du köpte: Taco-ingredienser
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Det är mitt i natten så jag vet inte riktigt. Datorn säger 8 grader varmt och mulet iaf.
Godaste glassmaken: Jordgubb! Men sen är blåbär rätt gott med.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det gör jag faktiskt. Däremot tror jag inte att alla kan/får uppleva det.
Sover du tungt: Uhm... Ja, när jag väl sover som jag ska så sover jag nog rätt tugnt.
Drömmer du mardrömmar: Yes
Trivs du med ditt jobb: Vissa dagar mer, andra dagar mindre. Beror mkt på hur jag "presterar".
Favoritklädsel: Mysbrallor
Favoritlåt just nu: Två faktiskt: Glee - Defying Gravity och Glee - Keep holding on
Vad ser du om du tittar till höger: Vattenspruta och konsoll till Xbox-en
Vad gör dig glad just nu: Mina älskade vänner.. :)
Vad ska du göra härnäst: Försöka sova, ska ju trots allt jobba imorn.. :S
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Stressad. Ovanligt eller? Nej.
Favoritgodis: Bubblizar är gott
Kläder just nu: Grå mysbrallor, linne och ridskolepedagog-sweatshirt.
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Spelade gitarr hjälpligt förr, men nu är det bara rösten som gäller.
Morgon eller nattmänniska: Natt, ingen tvekan om den saken.
Vad är viktigast för dig: Familjen och vännerna
Är du kittlig: Verkligen inte! (Det är väl okej att ljuga?)
Snarkar du: Jag tror inte det, ingen som sagt ngt iaf.
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Åhh fy det finns så många otäcka saker. Vill inte tänka på det nu för då kommer jag definitivt inte kunna somna... :O
Stökigt eller välstädat: Klart man vill ha det välstädat, men det är allt som oftast stökigt hos mig!
Längtar du mest efter just nu: Att fungera normalt. Kunna sova som jag ska, bete mig som folk i allmänhet beter sig, tänka lite mer normalt... må bra helt enkelt... Less på den här skiten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0