Gul bil!

Inatt ska jag ut och åka med A igen. Ska bli skönt att komma hemifrån lite och att sällskapet är oerhört trevligt skadar ju lixom inte heller... :)

Någonting säger mig att det blir lite Gul Bil längs vägen med. Men med hans mongo-regler. Allvarligt talat, det heter gul BIL, inte gult fordon. Han dänger ju till mig så fort han ser en gul traktor, gul moped, gul lastbil och så vidare. Så fungerar det väl ändå inte?

Nåja, får han slå på gula fordon så får ju jag det med, synd bara att jag är så jäkla långsam på att upptäcka de gula fordonen! (Och även synd att han har längre armar än mig, vilket innebär att han har får snärt i slagen. Evil.)

För övrigt längtar jag SINNESSJUKT mycket tills det är dags för hockey igen, det kliar i supporternerven. Det ska dessutom bli skönt att se timrå få däng hela vintern... MOAHAHAHAHA!

Skadegläde - den enda sanna glädjen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0