Lite bloggtorka...

Kan återigen konstatera att det inte blivit speciellt mkt bloggande på sista tiden. Efter allt matande av avtal på jobbet så känner man sig rätt mätt på dator när man kommer hem, och att sitta och knappa nåt speciellt mkt lockar faktiskt inte. Har sällskapat en del med A dock, han har bjudit på mat och såg även till att jag fick med mig matlåda på jobbet. Två dagar faktiskt! Det är nästan så att jag känner mig bortskämd... :)

Hostan börjar dock faktiskt bli bättre. Känns riktigt skönt. Känner mig dock inte redo att ta samtal på jobbet än, så vi får väl se om jag har flyt nog att få sitta med admin veckan ut. Jag hoppas verkligen det, sedan ska jag ta supporten med storm på måndag!

Nej, jag vet ärligt talat in vad jag ska skriva. Det har inte hänt så värst mkt. Jag skyller på Ann-Sofie som lurade mig att börja spela Horse Saga på Facebook. Hopplöst vad biten jag har blivit! Gaaah. Avla, tävla, ta hand om dem tills de dör. Jag drömmer för tusan nästan om det där spelet :P På bilden till exempel, Cleopatra som just nu tävlar i hoppning. Försöker samla på henne så många "år" som möjligt så att hon dör och lämnar en tom stallplats.... HAHAHAHA. Skevt =)

Aja. Ikväll har jag varit i stallet, mamma ringde och frågade om jag ville ha sällskap, så det tackade jag ju ja till. Och som en väldigt oväntad bonus så följde även min moster Lena med. Jättekul! Vi pratade om att göra om det, och då kanske Lena tar med sig någon av vovvarna, kan ju bli lite extra spännande =)

Jo förresten! Jag gjorde ju lite hyss i helgen med...! Ni vet, det förra inlägget jag skrev, som började med att jag har svårt att behålla hemligheter? Well, denna hemlighet var min egen. Köpte en fin liten souvernir, ett litet klistermärke som man sätter på bilen istället för ett skattemärke. På vägen hem från Övik så gjorde vi ett snabbt stopp i Timrå och klistrade fast det så fint på über-Timråiten S's bil. Jättefint blev det ju! Det tyckte nog han med, innerst inne, men för att behålla ansiktet som så kallad timråit så var han ju tvungen att skriva att det inte uppskattades, när sonen hade upptäckt klistermärket. Synd, hade varit skoj om han hade åkt runt med det klistermärket utan att veta... ;)



Nåja, nu ska jag ta mina fyrbenta pojkvänner och satsa på att försöka sova lite. Imorgon ska jag till sjukgymnasten, och hur det kommer att gå har jag faktiskt inte en aning om. Så, godnatt alle leute. Och heja MODO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0