Så sjukt less! (Men det finns ju ljusglimtar)

Dagen började väl hyfsat. Inte för att jag egentligen sovit något inatt heller, men man blir ju van.. Hostar gör jag fortfarande, det gör ont i ryggen! Satt och slappade vid datorn iaf, surrade lite med S... Det kändes väl lite sisådär måste jag erkänna, jag hade ju inte tänkt gå in i detalj, speciellt inte över telefon. Men men. The cat's out of the bag, så att säga. På sätt och vis är det väl skönt att ha det sagt, samtidigt som jag kan fundera om han kanske hade varit nöjdare med att inget veta. Jaja, skit samma. Det gör ju som sagt varesig till eller från.

Förlåt Emma, nu är jag nog klar med det kryptiska... :)

Åkte iaf till Pinnen lite senare för att rensa tankarna. Pinnen är finhest <3 Red en sväng längs vägen, sedan ner till lögdösjön och njöt av lugnet. Jag vet inte, vi var väl på samma nivå båda två för en gångs skull, för han gick riktigt bra, med tanke på att vi mest bara lullade på. Tuggade fint på bettet och jobbade bra med ryggen. Givetvis inte så pass lösgjord som man skulle önska - hur lätt är det på grusväg? Men han verkade rätt nöjd med livet och jag behövde något som funkade, så det var alldeles lagomt.

Sitter och kollar på "Hairspray" just nu, faktiskt mkt bättre än vad jag hade väntat mig att den skulle vara! Har tänkt såå många gånger att jag skulle se den, men det har lixom aldrig blivit av. Bättre sent än aldrig dock, detta är nog en sån film som jag kommer att se fler gånger.

Menne... John Travolta är ju sådär snygg som BBW-kvinna ;)

En sak till bara. Fatet som jag fick av S i födelsedagspresent är nu invigt och jag vara mkt nöjd... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0