En sån där klockren reklam
Jag antar att det är On Demand, även om de inte använder den termen. Men det borde vara det. Ser ju ut så i gränssnittet på reklamen iaf. Fast nu var det ju inte det som var poängen. Poängen är att reklamen är verkligen helt rätt. Man har ingen aning om vart alla hyrfilmer har varit, om någon läst omslaget vid ett toabesök eller nåt annat lika mysigt. Och då är det verkligen fräschade att hyra film direkt i tv:n.
Hej!
Mitt namn är Erika Börjesson och jag arbetar på Telia Kundservice. Jag ville bara tacka för berömmet, kul att du gillar vår reklam!
Hoppas du får en härlig söndag i tv-soffan :)
Med vänliga hälsningar
Erika Börjesson
Ok, men då tror jag du får låta bli att gå utanför dörren ens för att handla!
Tänk alla varor som folk hostat och tallat på i butiker och vissa av dom stoppar du kanske i munnen? som du verkar göra med ett dvd fodral!??
Ja men heja telia-när kan dom erbjuda fräscha frukter eller varför inte en pizza genom fjärrkontrollen?
Drömlivet är tydligen att slippa anstränga sej, bara sitta hemma vid tvn och datorn!
Snart försvinner videobutikerna så som skiv butikerna gjort!
Så tack telia för att ni troligtvis skyndar på det hela ytterligare,för det är ju verkligen kanon att bara behöva tvn och datorn här i livet!
-och något annat kommer ju inte finnas kvar tillslut, förutom förmögna jättar!
Tycker reklamen var riktigt låg och riktar sej illa till dom som ändå till trots(fortfarande)hyr film i butiker och en branch som kämpar för sin lokalhyra.
Ps.Aliva,hamnade på din blogg efter ett sök så hoppas du inte tar personligt illa upp .ds