Ett sammanfattande bild-inlägg

Mest bilder, mindre text.


Bilen kom hem, och blev nytvättad. Fin! Och sen var det tårtkalas hos Leif (och mamma) med. Jag åt den tårtan med jordgubbar, för jag tyckte den verkade godast.
De som vågade äta båda sa att jag valt rätt, men den blå var fin med.


Wii-fit-katten och min påskpyntade ljushållare



Hälsade på syster, Niklas och Evelin och lämnade av lite presenter från firma Erika&Andreas. Fråga inte vad som är från vem, för det finns det inget svar på. Giraffen var skitsöt, när man drar den i "kroppen" så skakar den. Haha. Vet inte vad det ska vara bra för, men den var söt. Filten var jättemjuk. Och "skorna" (sockarna) var jättefina!
Stora, men barn brukar ju växa har jag hört.



Lastbilsutflykt med älskade vän. Soligt och varmt ute :)



More to come later...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0