Har du hört den förut?

Herregud så trött jag är. Antar att nervösa spänningarna från jobbintervjun har försvunnit nu, så jag känner mig ungefär som i koma. Är väldigt glad att det löste sig med bil idag dock. Ska väl iväg och hämta pappa sen om en stund antar jag, han skulle ringa när han var klar med sitt möte.

Jag funderar på att lägga mig och sova en stund fram tills dess, annars kommer den här dagen aldrig sluta väl. Sova förresten, vila, är väl kanske bättre ord. Fast med lite tur kanske jag somnar och sover med, ingen vet!

Hur som helst, för den som undrar, intevjun gick bra, kändes som jag gjorde ett bra intryck och att de gillade mig. Så kändes det iaf, hur verkligheten är det återstår att se. Besked kommer om ca två veckor, så nu är det bara att vänta. Jag har dock en känsla av att jag inte kommer få det. Men men, den som lever får se.

Nåja, nu ska jag tippa omkull mig en liten stund (kan nästan lova att pappa kommer ringa så fort jag lagt mig. Det brukar bli så).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0