I am so very bored

Sitter och väntar på att... uhm, ja vi kan väl säga så här, jag väntar på att kunna se en film i sovrummet. Äsch, misstolka mig inte nu, inte en SÅN film. Bara en film. Men det tar ju tid innan det händer nåt, så jag får gott sitta här och rulla tummarna under tiden. Det får väl gå an.

Sitter och knaprar på en äcklig morot under tiden, för ja började bli lite småhungrig. Och inget dämpar väl hunger som en äcklig morot? Nej, tacka vet jag fodermorötter. DET är goda morötter det. Apropå ingenting, lixom. Den här affärsmoroten är vattnig och smakar typ ingenting, det enda roande med den är tuggmotståndet. Typ. Det låter så roligt när man äter morötter, det tycker jag.

Ah-men va fan, ordbajs kompis.

Märks det att jag är övertrött eller? Kommer inte finnas en vettig poäng i hela det här inlägget, det är jag säker på. Möjligen just den meningen då. Inte den här, utan den förra. Nej, alltså, den förrförra. Äh, det blev ju skit av det där med.

Nu så, mission complete. Så nu ska jag lägga mig i sängen och se dum ut, medans jag ser en dum film. Känns som en lämplig långfredagsnatt.

Godnaaaatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

natti natti

2011-04-23 @ 03:13:48
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0