Jag HATAR att åka buss!

Jag vill ha tillbaka min bil omedelbums. Jag + stress + buss är ett recept för katastrof, det kan jag berätta redan nu. FAN. Jag ska ju alltså på intervju imorn. Inne i stan, typ. Klockan 9 ska jag vara där. Nu kommer jag troligtvis få skjuts från Navet (typ) till själva kontoret, eftersom det inte går några bussar dit, och tur är väl det. För jag kommer måsta gå hemifrån senast 7:30. Nämnde jag att JAG HATAR ATT ÅKA BUSS. Hade jag haft bil så hade jag lugnt kunnat åka hemifrån 8:30, utan att ens känna mig stressad.

Känner jag mig själv rätt så kommer jag att vara totalt sönderstressad imorn. Det känns ju verkligen lyckat när man ska på intervju. Gud vad dåligt humör jag blev på nu... SUCK.

GE MIG MIN BIL TILLBAKA!


Kommentarer
Postat av: Serlenie

Jag med. Tycker fan att det skulle vara gratis taxi åt folket.

2011-04-15 @ 16:06:28
URL: http://hotell-heby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0