Jag ska rida imorn! :D

Hallelulja, Maggan är god! ;)

Ibland lönar det sig att vara vaken på nätterna, helt klart. Såg på Fejsbok att Maggan frågade om någon var intresserad av att följa med på en ridtur, och jag anmälde intresse. Och så blev det! Så imorn är det dags att åka ut till Bergeforsen igen och återförenas med de svarta skönheterna.

Gud, jag ser verkligen fram emot det här. Det var evigheter sedan jag red nu, och jag saknar det verkligen. Eller okej, inte jättelänge, jag red ju både Harry och PimPim i Jönköping, men ändå. Jag saknar Pinnen. Fina hästen. Men imorn blir det alltså jag och Naomi. Haha jag är till och med nervös. Jag vet inte varför riktigt, men det är väl rätt standard när det gäller mig.

Hur som helst, imorn blir awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0