Massor att läsa!

För mig alltså, inte för er. För så långt har jag inte kommit än. Däremot har jag 48 olästa inlägg på Bloglovin. Awesome.

Senaste dygnet har varit bra iaf. Bästa lastbils- och sovasällskapet man kan önska sig, och sedan har jag även fått hjälp att dra åt hjullagret på bilen. Ett problem mindre att åtgärda, så att säga. Tog dessutom en promenad i en äcklig uppförsbacke medans Andreas sprang densamma. Galning. Han kom fram till, genom sin telefonfunktion, att backen från start till slut har en stigning på 90 meter. Fy fan! Och där sprang han?! Jag gick bara halva backen jag, och jag var nära döende. Men så har jag ju ingen kondis heller. Men ändå. Galet värre.

För övrigt mår jag lite illa nu. Jag tror att det beror på att jag (som det känns) ätit mer idag än vad jag gjort på hela helgen. Fick världens mastodont-portion med mat av Andreas innan vi begav oss söderut. Jättegott, men ujujuj så mätt man kan vara. Så nu ska jag sitta här och göra ingenting, förutom att läsa alla nya blogginlägg då.

Kommentarer
Postat av: Emma

nästa gång knatar du lätt hela backen =)

2011-04-27 @ 18:14:08
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Erika

Absolut inte, haha. Nog döende efter halva. Däremot är det väl inte helt otänkbart att jag åker dit och går fler gånger. Får se.

2011-04-27 @ 18:33:07
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Emma

du får knata upp för halva då.. och ner, och upp igen ;)

2011-04-27 @ 20:07:21
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0