Nu bär det iväg

Japp, nu ska jag knata ut till bilen och bege mig iväg till Sollefteå. Dags för arbetsintervju för drömjobbet?

Jag är helt sinnessjukt nervös, men jag har ungefär 2 timmars bilterapi att se fram emot, så det hinner säkert ordna till sig. Ja, alltså, jag ska vara där klockan 14:30. Andreas sa att det tar 1,5 till lagligt med lastbil, så egentligen är jag väl jättetidigt ute om jag åker 2,5 timme innan utsatt tid - med personbil. Men va fan, jag är hellre på den säkra sidan. Måste ju ha marginal att köra vilse på med. Och aldrig i livet att jag tänker vara försenad till en sån här viktig intervju, det finns lixom inte på världskartan.

Gaaaaaaaah!

(Det där var ungefär mitt panik-skrik)
Nåja, naglarna är målade och håret är plattat, kläderna är på, tänderna är borstade, väskan är packad och musiken är redo. Jag själv... ja jag är i upplösningstillstånd, men det hör ju till. Jag är van, kan vi säga.

Hahahaha Andreas - här är en kommentar i din smak. Jag berättade precis för en bekant att jag skulle åka nu strax när jag ska vara framme kl 14:30..

- "ojojoj.. 2.5 timme?? Ska du cykla eller??;P"

Tre, två, ett...
NU ÅKER VI!

Kommentarer
Postat av: Chris

Lycka till nu Erika och se till att kamma hem drömjobbet ! :-)

2011-04-12 @ 15:58:27
URL: http://hexxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0