På jobbfronten, intet nytt.

Det blev inget besked från Mittsvenska den här veckan. Jag trodde ju faktiskt det skulle bli klart. Men det kan ju alltid komma saker emellan, antar att man får besked så snart de är klara. Bara att vänta.

Jag hamnade visst hos A inatt igen. Det var inget roligt att vara hemma, så jag åkte hit och gjort "köksrenoverings-kvittoredovisning" istället. Damn, I'm good. Som betalning för nattens våldsgästande så är det jag som återigen ska stå för maten. Idag blir det nog nån slags biffar, squash-tagliatelle/sallad och dijoncreme. Ingen aning om det passar ihop, men det visar sig väl antar jag.

Så nu ska jag i sann housewife-anda ta kreditkortet och åka o handla, så jag kan ordna mat åt den arbetande (fast just nu sovande) mannen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Blir nog bra.. Dijoncreme är gott!! =)

2011-04-21 @ 15:15:05
URL: http://emmasform.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0