Tankar, hemligheter och "pikar"

En sak som kan vara rätt typsikt för mig, som bloggare, är att pika folk genom generella inlägg. Missförstå mig rätt, det är numer extremt sällan, men det har hänt, och det lär väl säkert hända i framtiden med.

Ibland känns dock "pikarna" alldeles för uppenbara, och då känns det bäst att låta bli. För oftast är det så, att om man inte kan, eller vill, säga något till personen det rör, varför ska man då gnälla och tycka synd om sig själv i bloggen? Det ger lixom ingenting.

Däremot har jag börjat skriva lite dagbok för hand... Det behövs, jag behöver få ut mig lite skit. Så den här gången är det handskrivna hemligheter som gäller, inte digitala. Varken här, eller på annan adress...

Nu blir det avloppsrens, dusch och sen lägga lite mer patiens.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0