Träningsvärk? Men skämta inte...

Alltså, seriöst. Skämta inte. Jag har enorm träningsvärk i magen (bland annat) vilket innebär att det gör hysterisk ont när jag skrattar. Så snälla, skämta inte. Resten av den massiva träningsvärken sitter i ljumskarna (får ju alltid träningsvärk där när man inte ridit på länge) och ryggen, både ryggslutet och uppe vid skuldrorna.

Jag har skavsår med. Vi kan väl kalla det att de sitter i ljumsken med. Eller i samma riktnummerområde, åtminstone. AJ! Hur ska jag klara av att rida två dagar till i sträck? Ska försöka ta en promenad lite senare ikväll, förhoppningsvis blir musklerna lite mjukare då. Först ska jag dock tillbaka till stallet och ta hand om insläppet av the hungry horses, om inte P-O ringer innan och redan gjort det vill säga. Fast jag tror nog att det blir jag. Det gör absolut inget, det är bara trevligt med lite stall-jobb.

Det blir lite mer bilder sen ikväll. Om nån nu vill se, vill säga.
Annars får ni blunda, för bilder blir det.


Kommentarer
Postat av: Ninnie

Svar: Det ahde vart pricken över i:et hörredu! Man ska väll resa med kvasten när det är påsk..? ;)<3

2011-04-23 @ 18:13:15
URL: http://randighest.blogg.se/
Postat av: Joanna

Jag vill se bilder :D

2011-04-23 @ 19:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0