Underskattad mat

Har precis ätit väääärldens godaste måltid, och så otroligt enkelt! Kryddad potatismos och perfekt stekta fiskpinnar. Nej, det var inte jag som lagade det, det kanske är det som är förklaringen till varför det är så jäkla gott :P

Nåja, nu är jag Joanna och mange snart på plats så jag ska rappa mig och klä på mig och fixa det sista, sedan bär det av till Övik. Nervositeten har avtagit, men den kommer snart tillbaka, det kan jag svära på... Fy fan, det kommer bli en jobbig kväll...

Andreas says: "Bloggar du?
Jag says: Japp 
Andreas says: Och rubriken är: Allsvenskan - here we come?"
Jag says: Nääää :(

Känns ju skönt att man har stöd här "hemma".... eller? Blööööö!

Håll tummen för Modo nu.. det kommer att behövas...

Kommentarer
Postat av: Systern!

HA!! Jag åt exakt samma sak! Med remouladsås till.. MUMMA

2011-04-08 @ 18:11:45
URL: http://conetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0