Det är fint väder

...och jag har inget bättre för mig så nu beger jag mig ner på stan för att kolla på Drakrodden. Hoppas man får se några roliga kostymer med.

Fast jag tycker ändå att vår utstyrsel när vi tävlade (var det typ 2005 kanske? eller 2006?) var klockrena. Arkivsystrarna från Arkivservice! Så jäkla nice. Abedissan Rikke som satt i fören och trummade "Tro! Tro! Tro!" istället för ro, var ju finemang. Vi gick runt på stan och bjöd på vin och oblat (chips och saft) och var bara allmänt awesome. Vi kom trea i Best in show minns jag, däremot tror ja vi kom näst sist eller nåt i själva rodd-tävlingen. Men wtf, gaalet kul hade vi.

Bakre raden: Krister (extranunna är alltid bra att ha), Therese, Rikke, Erika, Carina, Tina, Lena och nån-som-jag-inte-vet-vem-det är som vi hade lånat in som extranunna
Främre raden: Prällen Sara, vår coach, och så jag då.

Amen.

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jaaa =) Det var länge sedan men ännu är tron stark! Flera som gick på utstyrseln helt, hihi.

2011-08-13 @ 19:54:22
URL: http://tinaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0