Förlåt i förskott

Jag tänker åka och tvätta bilen strax, så jag tänkte be om ursäkt i förskott för regnet som kommer komma.

Var uppe vid 6-tiden imorse, inte frivilligt kan jag tala om, men jag hade sååååååå jäkla ont i ryggen så det går inte ens att föreställa sig. Även nu i efterskott kan jag inte riktigt fatta hur ont jag hade, men jag minns att det var allt annat än angenämt. Efter att ha gått omkring, använt värmekudde, knaprat ipren och gjort allt annat jag kunde komma på, så hittade jag nåt sätt att ligga på som inte var dödande smärtsamt, så då somnade jag. Och sen jag vaknade igen så har jag inte känt nåt alls. Kroppen är konstig, alltså.

Aja, nu blir det biltvätt, och sen ska jag svänga förbi hos syrran en snabbis och lämna Evelin-grejerna. Yay me.

Och så passar jag på att kasta iväg ett grattis till Mange som fyller 30 år idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0