Gratis är gott!


Dagen har snurrat på och nu känns det bättre. Var väl kanske nervositeten som gav mig en total meltdown förut. Det gick iaf bra hos psyk. Verkar vara en vettig karl med koll på saker och ting, så vi får väl se vad som händer nu framöver.

Jag har fortfarande inte städat eller bakat, men det finns ju fortfarande tid till det.

Igår fick jag en avi från posten att jag hade ett brev att hämta ut på ICA, som var för stort för att dela ut. Men jag kunde för allt i världen inte komma på vad det kunde vara, jag har inte beställt ngt från nätet eller så, och väntade alltså inte på nåt stort brev. Så idag, efter läkarbesöket, åkte jag bort till ICA och hämtade brevet. Det var från ComHem! Och då slog det mig. Jag beställde ju grejer på internshoppen i början av augusti, mest på prov för att se om jag fortfarande kunde nyttja mina "poäng" även fast jag inte jobbar kvar där längre. Och det kunde jag ju tydligen då! Aaaaaawesome!

I paketet låg en Smartbox Kropp och själ, en biobiljett och en stegräknare. Inte alls fel! Så det innebär att jag kör gratis bio ikväll. Yaaay. Och jag har dessutom Smartboxen som jag kan använda till en ansiktsbehandling eller liknande, heeelt gratis. Gud så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0