Lite tjurig

...men det är ju sån jag är. Ibland, inte alltid. Men när jag inte får som jag vill kan jag bli lite lätt tjurig. Haha!

Har nyss kommit hem från en sväng på Birsta med Ann-Sofie. Jag var nog inte världens trevligaste sällskap, humöret har varit lite sisådär hela dan, trots att jag fick ett riktigt riktigt bra uppvaknande imorse när denna där ringde och var go.. :) Nå värst mkt shopping blev det inte, jag köpte ramar till mina tre sista oinramade förstoringar och så blev det lite shopping på Coop, men annars inget. Lika bra det. Hålla i slantarna, yes yes.

Nu har jag iaf sådär lagomt mysig huvudvärk. Suuuck. Ska gå o lägga mig en stund, sen ska jag och mina alternativa personligheter åka in till stan för att kolla på drakkampen. Har försökt ragga med mig lite folk, men ingen ville/kunde. Trist. Men då åker jag själv istället, inte värre än så. Imorn är det drakrodd på dan, ska nog åka in o kolla på det med tror jag. Är ju lite småtrevligt att gå omkring där o bara strosa. Eller så ledsnar jag efter 10 minuter. Fast är jag själv spelar det ju ändå ingen roll.

Och förresten, det är faktiskt inte höst än, på sin höjd är det SENSOMMAR!
Sådetså.

Kommentarer
Postat av: Malla

hoppas humöret är mer upp imorgon då :) (eller redan nu!)

2011-08-12 @ 20:48:28
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0