Mobilblogg

Jag kan inte riktigt förklara det utan att verka knäpp. Men å andra sidan ÄR jag knäpp så det är väl bara att gilla läget!

Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag fryser. Jag tror dock inte att ens jag själv insåg hur mycket jag faktiskt fryser innan jag hade legat i fosterställning i sängen och huttrat i x antal minuter.

Man kan säga såhär: för att vara en tjej som vägrar gå med på att sommaren börjar gå mot sitt slut förrän efter hennes födelsedag, vilken är ungefär så långt bak i augusti som man kan komma, så blev det helt plötsligt väldigt mkt extra tyg i sängen. Överkastet fick slängas över täcket, och en filt likaså. På med strumpor, trosor (ja jag sover naken, nu fick ni veta det med) och ett långt linne.

Nu kvarstår nattens förhoppningsvis sista fundering: ska jag ta på mig byxor med? För jag fryser fortfarande, om knäna....!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Men jag SÄGER ju det, det är höst nu! När vi fiskade i går var jag illa tvungen att ha på mig superunderställ för att inte frysa ihjäl...Fast jag är ju en fryspinn också... :P

2011-08-08 @ 10:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0