Sova "middag" kanske?

Åh guuuuud så galet trött jag är. Det märks rätt rejält att jag inte är allt för van att vara "på språng" så mkt som jag varit idag. Dop och marknad. Jag vet, det låter ju som ingenting, men det tar rätt mkt energi att vara nervös inför solosång, eller att vara nervös överhuvudtaget, och när nervositeten släpper så är det som att nån slår en i huvudet med en tegelsten. Det är tammefan omöjligt att hålla ögonen öppna.

Sjukt trött nu som sagt. Kan väl få sova lite iaf? Typ en halvtimme eller två? Jag menar, det kan ju inte vara meningen att man ska gå och lägga sig för natten redan innan klockan 20 på en lördagkväll. Det vore ju rent av skamligt...!

Dessutom tänket jag ju joxa med bilderna och filmerna från dopet ikväll med. Fast, det finns en överhängande risk att det får vänta tills imorn. För jag är rätt trött. Typ ganska trött. Eller egentligen riktigt trött. Fast om sanningen ska fram så är jag sinnessjukt jävla skittrött, och tröttare än så blir man inte. Så god-sova-middag på er.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Klart du kan gå och sova för natten om du är trött! Herregud, man behöver väl inte skämmas bara för att det är helg.

2011-08-20 @ 19:31:48
URL: http://misspepper.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0