Åhh, jag är så trött idag

Nu har jag gjort det mesta som ska göras idag. Jag orkar ärligt talat inte engagera mig nåt mer i städningen faktiskt, det blev en halvhjärtad dammsugning och röj av det allra värsta. Jag dog lite efter att jag hade varit på affektiva, det var tufft idag måste jag erkänna... Usch. Ja, så energin försvann rätt så rejält där.

Fick dock en fin energikick och glädjestund när jag busade med Lillebror på Schenker-parkeringen i väntan på Andreas, han var så rolig när han hoppade omkring ute i snödrivorna och grävde sig fram som en mullvad, huga vad jag skrattade! Han såg ut att vara så glad med, och så fort jag ropade kom han nästan flygande, han såg så galet rolig ut. Nu ligger han på soffan och snarkar, sötskit ♥

Det ska för övrigt bli lite spännande på lördag. Ja, julafton alltså. Fast just nu känns det lite som vilken lördag som helst, bara lite extra lång. Hur som helst, vi ska vara hos mami och Leif är det tänkt. Dit ska då alltså även mostrarna och deras familjer. Om jag räknar lite snabbt så blir vi väl ungefär 10-15 pers eller nåt sånt. Och jag har ju ingen aning alls om vad Lillebror tycker om en sådan folksamling. Men det visar sig väl, helt enkelt. Vi ska ordna ett litet krypin åt honom under trappan iaf, så då har han åtminstone någonstans att gömma sig. Hur som helst, spännande!

Återanvänd bild på General Vitskägg, men jag har en känsla av att den kommer användas många gånger framöver så ni kan lika gärna vänja er ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0