Aj...

Helt sjukt vad ont i magen jag fick bara sådär apropå ingenting... INTE skönt... Ska strax ge mig ut på kvällens promenad och jag hoppas att det lättar på smärtan. Usch och tvi och fy.

För övrigt, ni som undrar hur det blev med katterna!
Det blev ingen avlivning, så som ni redan läst! Moster Lena kommenterade som så:

Postat av: Moster Lena
Detaljerna var att moster Lena, hennes arbetskamrater och Facebook varit i farten, tack Facebook för att det inte blev någon kattdöd idag ;)

Heja Facebook! Så nu flyttar alltså Sully till Bredsand på fredag, och Scala ska få bo hos Lena, så får vi se hur det går. Förhoppningsvis bra =) Men huvudsaken är att det verkar lösa sig. Underbart! ♥

Nu kör jag kvällspromenaden. Måste komma ut och tänka på nåt annat än att jag har ont i magen. Sen hoppas jag att M dyker upp sen med, han skickade ett sms förut men efter det har jag inte hört nåt så jag vet inte om han ångrade sig eller hur det blir. Men jag håller tummen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0