Den ofrivilliga golfaren

Det är en film jag gillar alltså. Sällskapsresan-filmerna överlag är bra. Eller ja, hälsoresan var ingen höjdare. Den senaste är jag inte speciellt intresserad av att se heller. Men golfaren och snowroller är lätt mina favoriter, de har jag sett många gånger. Suntrip är ju förstås också en höjdare. Skärgårdsfilmen har jag däremot bara sett nån enstaka gång så den har jag ingen åsikt om. Men som sagt, golfaren och snowroller, DET är bra film det... :P

Börjar återfå min "normala" hjärna nu iaf. Känns skönt att kunna tänka som en någorlunda vettig människa igen. Men det är klart, nojar gör man ju ändå. Och det lär ju fortsätta fram tills dess att jag motbevisas. Men kanske inte riktigt i lika extrem skala som när hjärnan är överfull av hormoner. Good shit.

Ikväll ska jag och Lillebror åka och hälsa på hemma hos Joanna, och då blir det förstås hockey. Jag är väl lite skeptisk till att den här matchen kan bli annat än förlust, men jag ser mig gärna ha fel en sån här gång :)

Nåja. Nu tillbaka till filmen. Det är ju faktiskt ingen reklam när det är SVT som visar film. Tummen upp!
"We are now going to sing a very famous swedish song, called ANSLAGSTAVLAN!"

EDIT:
Under tiden jag skrev tog filmen slut. haha. Duktig tjej. Så nu ska jag göra nånting annat istället. Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0