Hej hopp...

Min handled har tagit time-out igen. Inte så konstigt iofs, eftersom jag den här veckan burit tunga tvättkorgar (ja, de VAR faktiskt tunga), städat, skrubbat och donat. Jag var väl iofs ganska beredd på att det skulle bli handledskollaps av det hela, fast eftersom gårdagen gick bra så trodde jag att jag var skonad. Tji fick jag.

Har småstädat lite här hemma nu iaf, ska dammsuga sedan med, men det får vänta tills jag kommer hem från affektiva. Brorsan ska få vara hemma medans jag åker, det är ju lite småkallt ute idag så det är nog lika så skönt för honom.

Att göra:
Psyk, tanka, promenixa, dammsuga, duscha, överlämna julklappar och tankkort, invänta besöket.
Tror inte det är ngt mer. Och skulle jag ha glömt nåt så må det väl vara hänt då.

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar, har inte läst på nån dag så nu har jag ungefär 250 olästa inlägg igen. Känns som att jag borde rensa bland bloggarna jag följer, de flesta inlägg skummar jag ju bara igenom ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0