Hej och hå...

Oj vad det går... trögt, idag.

Nu ska jag och LB ge oss ut på morgonturen, tidigare idag än igår, haha. Om en timme ungefär så ska jag ha tvättstugan, tänkt multitaska och köra nån maskin innan vi drar oss iväg till lillasyster för lite doprepetitioner. Det kan gott få torka medans jag åker iväg, så tänkte jag ungefär.

Nu var det iofs inte så längesen jag tvättade senast, men jag tänkte köra ett lass med sängkläder och handdukar nu. Sånt är alltid trevligt att ha rent. Man måste ju byta förr eller senare, har jag hört. Och då tänker jag alltid på den där klassikern, om varför man måste tvätta handdukar, förhoppningsvis är man ju redan ren när man använder dem. Höhö. Men nej, jag är inte så korkad att jag låter bli att tvätta mina handdukar, ni behöver inte oroa er.'

Jag tänkte bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0