Hurtbulle!

Morgonpromenaden idag blev en lång sådan. En timme var vi ute, värsta hurtbullarna alltså. Idag var första gången jag hört honom låta, han morrade nämligen åt en av hundarna vi mötte. Den gjorde dock inget speciellt som jag kunde märka, och Lillebror återgick till sitt "normala jag" efter att ha blivit tillsagd. Men det är ju intressant ändå, att se hur han beter sig menar jag.

Tack för alla tips och tankar kring maten förresten. De flesta verkar vara inne på linjen att ställa fram maten vid speciella tider, och sedan ta undan den en speciell tid med. Jag ska klura lite på det där.

Nu ska jag åka in till stan och möta upp syster och Evelin. Lillebror verkar vara sådär lagomt motiverad att kliva upp ur soffan, och jag förstår precis. Jag är inte heller så värst pigg. Men det är smällar man får ta efter en sån monsterpromenad på morgonkvisten... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0