Jag tänker blogga om toalettvanor

Alltså, det är inte så farligt som ni kanske tror att det är. Jag ska inte vara intim. Inte så mycket, i alla fall. För det jag tänkte på var det här med toapapper. Jag är lite av den åsikten att toapapper är viktigt. Jag avskyr enlagers sandpapper-liknande papper som oftast finns på offentliga toaletter, eller typ sånna där riktiga budgetvarianter. Hur fattig jag än varit i mitt liv så har ändå toapapper varit nåt som jag "slösat" pengar på. För sååå dyrt är det inte. Jag kör på ICA's egna, 18 rullar för 69kr, det klarar man sig länge på i ett singelhushåll.

Nu har jag dock köpt det senaste packet på Willys. Det är mjukt, tre lager. Men det är mjukt. Alldeles för mjukt! Inte riktigt varit med om den känslan förut, men man kanske vänjer sig. Det var varken dyrare eller billigare heller, så troligtvis återgår jag till ICA när de här är slut.

Sen så är det ju det där med hur man hanterar sitt toapapper med. Vika eller skrynkla. Jag viker. Jag kände att det var viktigt att ni visste det. Moahahah

Var jag för intim nu?
Isf kan ni glömma att ni läste det här.

Nu ska jag lyssna på lite Winnerbäck. Jag tror för övrigt att humöret börjar stabilisera sig lite igen, skönt. Jag hatar de här dagarna när jag är totalt instabil. Jag ber om ursäkt till den/de som drabbats av mig typ igår och idag. I'm back now. Förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vika är viktigt ;)

Och det kan inte vara FÖR mjukt pappret, inte som typ lambi så man måste gå o duscha efter för att det ligger kvar papper över allt ;)



Och sen ska ju rullen hänga med pappret UT, inte in. FEL, FEL, FEL! ;)

2011-12-29 @ 01:43:40
Postat av: ida

Fin blogg! allt bra med dej annars?:)

2011-12-29 @ 11:59:04
URL: http://byida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0