Kort fredagslista

Vad åt du till frukost?
Uhm... man kanske inte ska kalla det frukost eftersom jag åt när jag kom hem från Affektiva vid 14.30... Men isf var det en panpizza.

Vad har fått dig att skratta idag?
Lillebror, Joanna, da cats, Andreas, med mer

Vad har du på dig just nu?
Två par mysbyxor (haha), dubbla strumpor, linne, collagetröja, modomössa och underkläder.

Hur ser resten av dagen ut?
Haha resten av dagen.. klockan är ju snart 23. Men det blir väl lite mer datahäng, lite sjungande och kanske nån film eller tv. Sen sova.

Vad händer ikväll?
Det blir väl mer vad hände ikväll. Joanna tittade förbi en sväng och hälsade på mig och Lillebror. Sen kom mamma förbi en sväng, fast det var nog mest för att hälsa på Lillebror med. Sen ringde Andreas och ville ha matsällskap så jag stoppade in hund i bilen och så åkte vi till Max. Andreas ville hälsa på Lillebror med. When I come to think of it, så var det säkert bara det Joanna ville med. Alla ville träffa Lillebror. I'm famous by association? Eller typ som blindtarmen, som bara följer med som ett nödvändigt ont... ;P Efter det har det iaf blivit "På spåret", och en hel del Kate Voegele

Och på lördag?
Ingen aning faktiskt. Några promenader iaf.

Och på söndag?
Troligtvis träffa mamma och moster Lena en sväng :) Fast, även här, det är mest för att de ska få träffa Lillebror... ;P

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Upprepning eller? Lillebror! ♥

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Övningen vi gjorde på färdighetsgruppen som nästan fick mig att balla ur fullständigt...

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
1. "Jo, jag har en klotång! Om jag hittar den så får du den. Jag behöver aldrig använda den eftersom mina hundar går så mycket på asfalt. Mamma var upptagen imorgon hörde jag, ska vi ta det på söndag? :)"

2. "Får jag komma nu?"

3. "Känner du dig sugen att åka på irsta med mig någon dag?:) skulle köpt julklapp till Fredrik :å"

Vad dricker du i helgen?
Cola. Vatten, och så kanske lite juice-rester med. (Uäck, det lät värre än vad det är). Sen drack jag Fanta Exotic på Max ikväll med.

Bästa bakfylletips?
Kommer inte ens ihåg när jag var bakis senast, men det beror inte på några fenomenala bakistips, utan bara på att det var evigheter sen jag drack. Det enda "tips" jag har är mycket vatten innan man går och lägger sig för att försöka återställa vätskebalansen, men vette fan om det funkar. Sen har jag hört att Resorb ska vara bra för det annars.

Okej, jag tar en till.

Två saker som skrämmer dig
1. Att förlora kontrollen (men man måste utmana sig själv ibland)
2. Att gå ensam ute när det är mörkt (okej kanske inte skrämmer, men det kan vara otäckt)

Två saker du har på dig just nu
1. Dubbla byxor
2. Linne köpt på ullared

Två av din favoritlåtar just nu
1. Glee - Jar of hearts
2. Daughtry - Life after you

Två saker du vill ha i ett förhållande
1. Kärlek
2. Tillit

Två sanningar
1. Jag skäms över att vara sjukskriven. Men det är en del av "sjukdomsbilden" har psykologen sagt...
2. Jag har relativt lätt att lära mig låttexter. Och de sitter dessutom kvar rejält länge. Till vilken nytta? Ingen aning...!

Två saker som du attraheras av
1. Utseende: Långa killar
2. Egenskaper: Humor (och en extragrej: Killar som gillar mina djur, och om djuren gillar killen, då jävlar smälter jag)

Två av dina hobbys
1. Musik
2. Hästar

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Kärlek
2. Pengar (materialistiskt va?)

Två saker du tänker på just nu
1. Wordfeud (jag multitaskar)
2. Text till en sång (återigen, jag multitaskar)

Två saker du börjar må illa av
1. Svek
2. Kräks... Uäck.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha nej jag ville ju såklart hälsa på dig med :D

2011-12-03 @ 00:00:38
Postat av: Erika

Haha brukar låta så va? ;) Jag skojar förstås bara, vi gillar besökare, oavsett vem av oss fyra man besöker :P

2011-12-03 @ 11:28:48
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0