Liten hund, stort bord

Har haft en finfin kväll hos Joanna. Modo tog en poäng och det får vi nog vara nöjda med.

Lillebror hade det nog inte helt tokigt heller. Fick lite godis o så. Gjorde ett litet experiment med. Okej, jag vet att det är enormt korkat att lära honom ta något från ett bord, men det var så roligt när han försökte första gången att jag var tvungen att låta honom göra det en gång till och då filma härligheten.



Idag är det då tekniskt sett nyårsafton. Även fast det är 23 timmar innan det är dags för "smällen" så att säga. Mina nyårsplaner har nog med största sannolikhet blivit pannkaka, så jag tror att jag kommer hålla mig hemma. Syrran var tänkt som min reservplan, men vi kom fram till att det kan vara rätt korkat att ta med Lillebror till stan (mer raketer där än här troligtvis) när jag inte vet hur han reagerar på sånt, tror nämligen inte att en sovande Evelin uppskattar en eventuellt orolig hund.

Vi får se vad det blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0