Märks det att jag är hemma igen?

Fyra inlägg på ungefär lika många timmar, haha. Fast inget direkt meningsfullt. Och det kommer inte det här heller bli.

Jag är trött nu, och jag ska strax sova. Jag har fortfarande en hel del pill med datorn framför mig, men det är ju lite småkul att hålla på med, organisera, fixa, mixtra. Jag tycker om att ha ordning och reda (i filer och mappar på datorn, åtminstone) så det här blir ju lite av en nystart.

För övrigt hade jag strax över 400 olästa inlägg på bloglovin när jag kollade förut. Nu har jag betat ner det och det är "bara" ungefär 200 kvar. De läser jag imorn, för nu orkar jag bannemig inte mer. Lillebror ligger och snarkar och jag känner suget att gå och göra detsamma. Jag vet iofs inte om jag snarkar eller inte, ingen har sagt nåt. Och på ungefär samma tema som att ingen har sagt nåt, så är det tråkigt att sova själv. Mermak...! ...hihi... :)

By the way. Jag har tjuvstartat lite med nya bloggen. Om du vill kika lite innan bytet blir definitivt så kan du göra det HÄR. Jag skriver inte mycket, men den existerar åtminstone.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0