Nu är det klippt

Efter förmiddagens promenad så stoppade jag in hund i bilen, och sedan gav vi oss iväg till Djurkompaniet. En jättetrevlig tjej hjälpte mig med kloklippning. Första tassen var rätt traumatiskt, han pep och tjöt om och om igen - fast inte när hon klippte, utan mellan klippningarna. Haha, lilla muppen. Andra framtassen gick betydligt mkt bättre, då tjöt han nog bara en eller två gånger. Baktassarna gick utan några som helst problem. Då var han hur duktig som helst! Han fick även godis av kvinnan i kassan när vi skulle betala, så han var nog rätt nöjd i slutändan ändå :P Köpte ett nytt foder med med lite mer näring i, han är nämligen rätt så tunn nu. Måste göda upp den lille lite. ♥

Annars är jag trött och frusen idag. Lite "låg". Jag vet vad det beror på, men det är en klen tröst när man ändå inte kan skaka av sig känslan. Can't wait for this feeling to go away..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0