Oinspirerad

15:49
Vet inte varför jag är så trött idag. Det är väl en sån dag antar jag. Känner mig allmänt trött, orkeslös, oinspirerad och bara seg. Superseg. Strax dags för ännu en promenad med monster och det är väl bra att jag har honom som får ut mig ett par gånger om dagen, annars hade jag nog säkert lagt mig i sängen och bara ... legat.

Kanske lika bra att jag har en sån där icke-dag idag, för imorn blir det desto mer hektiskt. Affektiva där mitt på dan, sen åker jag till syster nån gång därefter och lämnar brorsan, för på kvällen ska jag iväg på lite annat och då kan han inte följa med. Det blir tillräckligt med ensamtid för honom ändå, med tanke på affektiva menar jag.



17:56
Oops, jag kom av mig lite. Glömde visst bort att jag höll på att blogga, och sedan blev det hundpromenaden osv. Har hunnit med att kolla på tre avsnitt av Glee idag, helt enormt vad jag gillar den serien alltså. Älskar att sitta och sjunga med.

Har förresten fått väldigt mkt positiv feedback på våra doplåtar från i lördags. Jag själv har lyssnat på dem många gånger, hur fånigt det än må låta, och jag känner mig lika nöjd varje gång. Så skönt! Det, om något, är ett energi till en trött själ... :) Tack för alla era snälla ord, ni är super! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0