Ostabilt

Jag hatar pengar. Pengar är skit. Åtminstone när man inte har några.

Jag väntar på besked från FK om när jag får nästa utbetalning. På "Mina sidor" finns ingen kommande utbetalning registrerad, och den brukar finnas där ett par dagar innan. Däremot står det som "allmän information" att avvikande utbetalning sker den 23 december, alltså på fredag. Ungefär som om man vore en normal människa. Men det känns lite oroväckande att det ändå inte finns något kommande utbetalning registrerad på just min sida.

nervös.nu

Kommentarer
Postat av: Joanna

Men fattar inte att de inte kan ge besked så sent i månaden??

2011-12-21 @ 17:54:49
Postat av: Erika

Nej jag vet inte... Det ska ju vara godkänt o så, och underlag har de ju så det ska egentligen inte vara något problem. Men jag fattar inte att de inte kan komma besked på hemsidan bara...

2011-12-21 @ 20:31:06
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0