Ska vi rysa?

Blev sådär knepigt sugen på att titta på skräckfilm. Rysare. Men jag känner mig själv tillräckligt väl för att veta att det är en rätt dum idé. Det går nämligen en film på tv ikväll som heter Paranormal Activity. Jag har fått höra av vänner som sett den, att det är en bra, och LÄSKIG film. Jag brukar inte kolla på skräckfilmer själv. Den här gången känns det extra aktuellt eftersom den här filmen tydligen handlar om vad som sker eller inte sker i parets hus medans de sover.

Alltså: aldrig i hela världen att jag kollar på en film om vad som kan vara läskigt när man sover - innan jag ska sova. ENSAM. Nooooo way. Aldrig i livet. Nej nej nej. Fast jag skulle vilja se filmen. Tror jag. Besvärligt va?


Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja de där filmerna är läskiga tycker jag.

2011-12-05 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0