Snart är det dags...

...att sammanfatta året som gått. Min vän Emma skrev på sin blogg att hon inte kunde förstå att hon fyller 28 om några dagar, och ärligt talat hoppade jag nästan till - tjugoåtta år liksom? Skitgammalt... ;) Näädå, så gammalt är det faktiskt inte. Jag känner folk som är flera år äldre... ;) Nej men skämt åsido. Åren går. Äldre blir man. Än så länge har jag inte så mkt åldersnoja, fast det hinner väl komma det med. Jag minns hur nojig han-som-inte-vill-nämnas-i-bloggen var några år innan han skulle fylla 30. Total 30årskris. Hur det blev när han väl fyllde 30 vet jag inte, eftersom han numera inte "får" ha kontakt med mig.

Men, nu var det ju inte det jag hade tänkt skriva. Jag hade egentligen bara tänkt konstatera att det snart är dags för någon slags "årskrönika" igen. Troligtvis i bildform, ungefär som förra året. Sen blir det väl säkert nån slags lista med. Det är ju ändå (med största sannolikhet) sista sucken för den här bloggen dagarna som kommer nu. (Huua vad hemskt det kändes nu helt plötsligt!)

Aja. Det tål att funderas på. Har lite annat som ska göras nu innan nyår med, så att Vissmålens hemsida är klar att skickas iväg lagomt till det nya året. Vi får se vad det blir i slutändan.

Nu ska jag packa ihop mig själv och gå o lägga mig. Är ärligt talat sjukt trött. Men jag har tankarna på annat håll och de är inte ens i närheten av att vilja lugna ner sig och sova.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0