Tonight, tonight!

Ny favorit med Hot Chelle Rae, blir på galet bra humör när jag hör den. Sånna låtar vill man ha många av!

Hur som helst.

Ikväll kör jag solo och därför ska jag moffa chips och vitlöksdip. Moahahah. Då kan enbart jag själv dö av min dåliga andedräkt, och det är ju snällt av mig att skona omvärlden. Eller hur?

Förresten skulle jag gladeligen höra/läsa när Fanny berättar om blommor och bin.... ;D Hahahah =)

Även så är jag sjukt sugen på att beställa kläder på Ellos. Har hittat så himla mkt fint som jag vill ha, en klänning, två tunikor, två par jeans, leggins... Inga vanliga strumpor, ni behöver inte oroa er. 800 kronor har jag klickat ihop hittills. Och när jag rensade posten förut så hitade jag en sån där 30% rabatt på hela köpet-reklamgrej från just Ellos, som går ut i övermorgon. Då vart man ju inte direkt mindre sugen. Hum hum. 30% är visserligen inte så himla mkt, men det är mer än 0%. Jag har läst matte, så det vet jag.

Idag har jag varit hos mamma en sväng. Vi tog en promenad runt Sticksjön och lite så. LB hade fullt upp med att sniffa öööööverallt, han lyfte knappt näsan från backen en enda gång. Upptagen kille det där. Trevligt med promenadsällskap iaf, även om det kanske inte är helt smidigt att LB springer framför, bakom, från höger till vänster och bakåt och till höger igen och sen diagonalt OCH SÅ VIDARE. Smidig kille. Men det går ändå :)

Blablabla. Ordbajs.

Det närmar sig nyår. Och vid nyår byter jag till den nya bloggen helt och hållet. Jag har bestämt mig. Det kommer bli bra. Fast det kommer bli svårt att bryta vanan att gå till blogg.se, det är jag helt övertygad om. Men det blir nog bra. Jag tror det. Det blir säkert bra.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo, det är ju såhär att vi kvinnor som är berikade med lite extra mycket kvinnlighet kan få allehanda ledproblem när vi åtnjuter livets härligheter. I och med den extra sötman på våra lår krävs en större vighet eftersom lederna rent tekniskt kommer längre ifrån varandra. Om vi dock ej besitter denna vighet resulterar det i sträckningar när vi besökt lustgården i Eden. För att motverka detta kan stretch- och uppvärmningsövningar i förhand vara en god stimulans för såväl lederna som för mannens blodtillförsel.



Hahaha.... Det var min version av blommor och bin i förhållande till sträckningar i ljumsken.

2011-12-25 @ 20:47:08
URL: http://faiy.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Hahahah sjuuuukt bra, det resonemanget köper jag fullt ut :P

2011-12-25 @ 23:18:39
URL: http://aliva.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahaha... Det blev ju nästan lite roligt. ;)

2011-12-25 @ 23:31:55
URL: http://faiy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0