Webmaster Erika, på nytt

När jag bodde nere i Jönköping och jobbade på Vissmålen så jobbade jag inte bara i stallet och med djuren eller som instruktör. Jag hade även hand om klubbens hemsida. Och efter nyår kommer det bli så på nytt! Hon som har hand om hemsidan nu (och även före mig förra gången) har sagt upp sig och då fick jag förfrågan igen. Det känns ju faktiskt riktigt kul, för då måste man ju ha gjort ett bra jobb förra gången. Eller ja, antingen det eller så är det verkligen ingen annan som vill ställa upp... ;)

Sen får vi väl se hur bra det kommer gå, förra gången var jag ju ändå på plats och kunde samla ihop information till hemsidan själv. Nu får jag förlita mig på att personalen och föreningsmedlemmarna skickar information till mig så att jag kan lägga ut den. Men det innebär ju även att jag själv inte kan påverka när hemsidan ska uppdateras, på samma sätt som jag kunde göra förr. Nåja. Det får bli vad det blir. Det ska bli roligt iaf, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0