Wordfeud-humor a'la pappa

De som spelar WF är väl medvetna om att det ibland kan ta obeskrivligt lång tid innan medspelaren gör sitt drag. Man har ju 72 timmar på sig innan man automatiskt förlorar, men det är trots allt rätt lång tid.

Nu var det så att jag spelade med pappa förut. Det slumpade sig väl så att vi spelade samtidigt ett par drag, så det gick snabbt från det att han lade till att jag kunde lägga, osv. Sen fick jag ett sms.

"Slut på batteri. Pappa".

Hahahah. Sötpappa. Men det var ju snällt att han informerade iaf.. :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha... Som min mamma som undrade hur man pausade över natten.. ;)

2011-12-27 @ 21:48:42
URL: http://faiy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0