Årets mest meningslösa inlägg?

Ja, jag vet. Förra inlägget kan hur enkelt som helst klassas som årets mest meningslösa inlägg. Men jag for åtminstone med osanning. Och jag fryser fortfarande. Det är kallt här. Jag har en värmefläkt som jag kan dra igång, men gör jag det så kommer jag aldrig mer vilja lämna det här rummet. Och det komme jag måsta göra snart i vilket fall som helst.

Vad det blir ikväll vet jag fortfarande inte. Kanske blir det filmkväll, kanske blir det nån slags Afterwork. Lutar åt filmkvällen dock, lagomt avancerat och tillräckligt icke-uppklätt.

Hur som helst så har det varit en bra dag. Sovit gott inatt, vaknat i lugn och ro (dock i ett kallt rum, men man kan inte få allt), påtat på i min egen takt ungefär. Ridit ut en sväng medd Super-Ninnie och Hallbäck-en, och sedan var jag hinderpersonal när de hoppade två andra hästar. Sen var det min tur igen, på enögda Pim-Pim. Det var ju inte en barnlek, det kan jag säga er... Det var LÄNGESEDAN jag red en sån "seg" häst. Pinnen var väl inte världens mest framåtgående häst på banan alla gånger, men detta var 10 resor värre. Och inget spö hade jag heller. Trevlig häst, visst, men jag föredrar en häst me lite mer "go" i. Lite mer framåtbjudning. Åh vad jag saknar Diana just nu.... Snacka om den perfekta hästen....<3 Saknar dig...</3

Suck. Aja.

Imorn blir det tidigt iväg till stallet. Ska väl köra stalltjänst på morgonkvisten där, och sedan ska jag rida Pim-Pim igen. Och denna gång kan ni lita på att jag ska utrusta mig med dressryr-spö som heter duga...! Framåt, min vän, framåt!

Förresten så blir det rätt bild-fattiga inlägg nu eftersom det funkar halvdåligt att koppla mobilen till datorn. Så det får bli senare när jag får tillbaka min stationära... Då blir det kanske nån bild igen :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

2011-02-18 @ 20:37:27
Postat av: Joanns

Härligt att du uppdaterar så jag har något att läsa på bloglovin ;) är hästen enögd på riktigt?

2011-02-18 @ 20:38:58
Postat av: Erika

Haha ja man ställer väl upp ;)

Japp hon har bara ett öga, på vänster sida är det bara som en stor grop, där ögat skulle ha varit. Kan ta kort :)

2011-02-18 @ 21:21:05
URL: http://aliva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0