Avdelningen: Vem bryr sig?

Är det verkligen så kul med kändisskvaller? Jag har nog aldrig direkt förstått grejen. Satt och skummade igenom rubrikerna på Aftonblaskan, och "hittade" direkt två som jag inte har det minsta intresse av:

Nu skiljer sig Kajsa och Måns
Ebba von Sydow har svininfluensa

Alltså jag är ledsen, men jag förstår inte? Varför ska man bry sig att Måns och Kajsa skiljer sig? Typ: "Jippie, nu är han/hon singel igen, dags för mig att lägga in stöten?!". Och hur många har inte svininfluensan då? Men det kanske är ett tips till allmänheten i all välmening; Håll er borta från Ebba, hon smittar.

Jag vet inte. Jag kan inte känna att jag berikat mitt liv med den informationen. Men å andra sidan, hur mkt berikar det ditt liv att läsa det här inlägget? Inte ett smack, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0