En PVR hade ju inte suttit fel...

Just ikväll känner jag att jag hade varit jäkligt nöjd om jag hade haft digitaltv och en pvr-box. Eller okej, det hade fungerat lika bra med en inspelningsbar DVD förstås, varför var inte det min första tanke? Ja, jobbet såklart, stupid me, osv osv. Hmm, bara därför var jag tvungen att kolla vad en inspelningsbar DVD kostar. Negativt överraskad, den billigaste som jag hittade kostar 1300. Erika är inte nöjd... Vad säger Blocket.se då?

Meh, Erika är fortfarande inte nöjd. Ingen i västernorrland som säljer en inspelningsbar dvd? Den enda jag hittade, även med angränsande län, fanns i skellefteå. Skellefteå ligger inte i närheten så jag har inte vägarna förbi. Eller kan det vara så att det heter nånting annat? När jag sökte på bara "inspelningsbar" så kom det upp en träff till, men resten är ju bara boxar. Typ Samsung DCB-P770Z. Hahaha skadad hjärna...

Om någon håller räkningen så är Erika fortfarande missnöjd. Varför? Jo en sån skitenkel anledning som att Criminal Minds krockar med Big Brother ikväll. There you have it, dagens i-landsproblem! Jag ska väl bara se mig som lycklig över att jag inte ville se Simpsons-filmen dessutom. Men det vill jag inte, så det är ju bra.

Jaja, det löser sig, sa han som sket i bassängen!
Jag vet ju hur man kan lösa det, men det hade varit enklare med en PVR. Eller en inspelningsbar dvd.

Nu ska jag äta och kolla på American Idol, precis som med svenska varianten så gillar jag uttagningarna mest. Då man får skratta åt folk. Yeees, I'm evil! :D

Kommentarer
Postat av: Sara

BB kollar du ju på gratis på hemsidan... det löser problemet för mig som inte orkar vara vaken till 23 =)

2011-02-24 @ 20:30:23
URL: http://salibe.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Jag säger bara en sak: utorrent ;)

2011-02-24 @ 20:34:04
URL: http://annsofiesverden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0