Fint liv!

Nu börjar det bli kallt här igen. På med värmefläkten. Sådärja, nu är det nog 30 grader varmt här inom några timmar ;)

Inatt har jag sovit helt okej. Eller ja, okej, dugligt åtminstone. Frampå dan så tog jag en sväng bort till gården, klappade lite på Hildur, Hildegard, Christoffer och de andra fyrfotingarna. Söta små djur det där! Bilder kommer framöver, när jag har tillräckligt tråkigt för att lägga över dem med mobilen, eller tills jag får tillbaka den stationära datorn.

Nåja, egentligen tänkte jag bara skriva och beklaga mig lite över att jag har sjukt ont i benhinnorna just nu. Är inte van att gå så mycket som jag gjort de senaste dagarna. Missförstå mig rätt, det är sjuuuukt skönt att vara ute och röra på sig, fast jag har nog haft lite fel skor för ändamålet. Så det plus att man är hyfsat ovan gör ju att det är som bäddat för ömma benhinnor. Så det tänkte jag gnälla lite över. Jag har ont i benhinnorna. Gnäll gnäll.

Färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0