Häst- och hundskötare?

Det händer ju ibland att man kastar ett öga på arbetsförmedlingens sida. Av ren nyfikenhet lixom. Och då kollar man ju alla möjliga städare och regioner. Själv kollar jag mest om det finns några häst-relaterade jobb, och döm om min förvåning när det finns ett jobb som hästskötare i Västernorrland?! Kors i taket, ungefär. Problemet är att det är "fel" ställe i västernorrland. Sollefteå. Vill man verkligen flytta sig dit, även om det kanske är drömjobbet?

Ångest.se ...

Jo, jag ska nog söka det. Av ren nyfikenhet, återigen. För att se om jag med min utbildning har något att komma med. Sen får jag väl ta ställning senare beroende om jag ens får en intervju. Och förresten, är det nån som vet hur det fungerar med tjänstledighet? Får vem som helst söka sånt, även om man är konsultanställd? Kunde ju vara bra att veta...!

Lyssnar på Rhianna - S&M


"Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it
Sex in the air, I don't care, I love the smell of it
Sticks and stones may break my bones
But chains and whips excite me"


Moahahhahaa
Bra låt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du borde få söka tjänstledighet... MEN man får inte tjänstledigt för att jobba någon annanstans men däremot om man ska plugga eller om det är jobb där det uttryckligen står att man får ta tjänstledigt från sitt nuvarande jobb för att jobba där..



Så är det för oss iaf

2011-02-09 @ 17:34:33
URL: http://emmasform.blogspot.com
Postat av: Ann-Sofie

Det med tjänsteledigt vet jag inte. Men det är ju inte så långt till Sollefteå :P Och för drömjobbet - ja! :D

Fast jag hade saknat dig oerhört mkt!

2011-02-09 @ 18:07:37
URL: http://annsofiesverden.blogg.no
Postat av: Kamilla

Det bor iaf fler MoDoiter i Sollefteå än vad det gör där du bor nu, det törs jag lova.

2011-02-09 @ 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0