Inbillning eller önsketänkande?

Har fått för mig att datorn fungerar bättre när jag har den i knät. Det vill säga, när det blir fritt spelrum på undersidan, typ för fläkten kanske? Det hade ju varit bra om det var så, om man bortser från det faktum att man kan ha min dator i knät i typ 3 sekunder innan man får brännskador på låren. Den blir helt sinnessjukt varm, har alltid blivit det. Så jag vet inte om jag bara inbillar mig eller om jag hoppas att jag har en förklaring (okej, åtminstone delvis) på varför datorn är så överjävligt seg som den är.

Jag saknar min stationära dator! Buhu...

Dessutom borde jag ha lärt mig vid det här laget att ALDRIG blogga när jag använder Chrome som webbläsare. Går ju inte ens att få normala stycken utan att måsta gå in och skriva < br > i koderna för inlägget. Värdelöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0