Jag är inte på humör (gnällblogg, be ware)

Den senaste timmen har humöret bara dalat. Jag vet inte varför, för det är ingenting som skiljer nu motför förmiddagen. Det har varit en bra dag, så jag har ingenting att klaga på. Jag bara... jag är på ett otroligt ruttet humör. Jag lyckades dessutom få bild med VGA-converter-grejen, men jag saknar fortfarande en ljudkabel så jag kan inte använda den än. Om jag inte använder ljudet från datorn (laptopen) som är helt värdelöst. Så nej, jag avvaktar tills jag vet, så får jag köpa en sån.

Tror jag ska krypa ner i sängen och bara vara tjurig. Kolla på nån film kanske, jag skulle kunna se en "hemsk" film som man grinar till, det tjuriga humöret kanske släpper om jag får grina en stund. Jag är dessutom inte på humör för nån klämkäck komedi, tecknat eller gulligull som jag annars brukar kunna roa mig med. Synd bara att det mest är sånna filmer jag har.... suck. Nåt med Hitler kanske, det är ju varken klämkäckt, roligt, tecknat eller gulligt. Schindlers List, förstås. Sjukt bra film, och så är man garanterad att grina oavsett hur många gånger jag sett den. S

So be it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0