Jag är lite fånig...

Jag har nu suttit och stirrat på min nya fina skrivbordsbakgrund till och från i snart tre timmar. Jag vet, jag är superfånig. Men den gör mig bara så himla glad. Jag får en sån skön känsla i hela kroppen. Nu ska jag ta vara på den känslan och hoppas att den ger mig lite sömn inatt, det känns som att det skulle kunna tänkas behövas... Har inte blivit så jättemånga timmars sömn sen Andreas gjorde mig sällskap i onsdagsmorse. Men inatt hoppas jag att det blir ändring på den saken, nu när jag har den där härliga känslan i kroppen.. :)

Och apropå skön känsla så känns det helt awesome att Modo vann ikväll (efter förlängning iofs, men ändå) och att vissa andra lag förlorade, vilket innebär att Modo tar över sista slutspelsplatsen. Detta kan jag leva på ända fram tills tisdag klockan 18:59, för då är det dags för ny match, och nya nervositetsorsakade hjärt-problem... (Jag vill dock framhäva att jag inte är en sån "dålig vinnare" som måste tagga folk i inlägg på FB för att "trycka ner dem" när det går dåligt för deras lag! Men tankarna finns... Moahahahah!)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0